Nu är det dags att ta körkort

Just nu har jag bara en sak i tankarna och det är nämligen att ta körkort för det är ju verkligen på tiden att jag gör det nu och jag har skjutit upp detta alldeles för länge men det har kommit annat emellan och om jag vill ta körkort så vill jag fokusera på det till 100 % för jag tycker inte om att göra saker och ting halvhjärtat utan om jag bestämmer mig för en sak så är det den saken som gäller och inget annat och just nu så är det körkort som gäller för det är något som jag verkligen behöver och det skulle ju kännas jätte bra att ha ett körkort för det skulle göra livet betydligt enklare och dessutom så känns det ju bra att ha det gjort. Det är ju nästan lite pinsamt att erkänna att man inte har något körkort ännu men nu ska det bli ändring på det.

Jag ska börja plugga körkortsfrågor nu och sen har jag ju min pappa som jag kan övningsköra med och jag har redan åkt ganska mycket med min pappa och det känns ganska bra faktiskt och jag börjar bli ganska bra på att köra nu men jag är mer orolig för teorin för jag har aldrig varit så bra på att plugga och det gick ganska dåligt för mig i skolan men jag ska nog klara det här.