Ny dator!


Nu har jag äntligen en ny dator efter många om och men och jag är väldigt nöjd med min nya dator för den är väldigt snygg, Jag köpte en liten laptop eftersom jag kommer behöva släpa runt på den från ställe till ställe och då vill man ju inte ha en allt för stor laptop att släpa på, dessutom är det ju billigare med en liten dator så det var ju perfekt.


Det känns skönt att ha en dator nu i alla fall för jag höll ju på och bli tokig utan internet och jag skulle inte klara mig någon längre tid utan internet uppkoppling den saken är klar! Jag tog ju ett lån på 5000 kr för att ha råd att köpa en ny dator och de pengarna räckte gott och väl och jag fick till och med lite pengar över men de ska jag inte röra utan de ska använda till att betala tillbaka lånet så småningom för det måste jag göra inom 30 dagar och det ska väl inte vara några pengar för snart kommer lönen och jag har ju jobbat lite extra så det blir nog en bra lön den här månaden, eller relativt bra i alla fall med tanke på att jag är en fattig student som bara kan jobba deltid.

Men et finns mycket som jag skulle vilja köpa i framtiden och detta är min högst orealistiska önskelista inför julen 2012

1. En ny vinterjacka för jag fryser
2. En större tv
3. En ny bil
4. En resa till Thailand i januari-februari